Skip to main content
Nyheter

Lovprisning til han som er Veien. Jesus vår Frelser.

By 20. juni 2010No Comments

Det er en stor velsignelse og nåde å se at det kommer flere yngre på møtene, lovprisningsmøte på fredag bar preg av en herlig forsamling av unge og eldre som fikk oppleve vitnespyrd og tale, sang og lovprisning til han som er verdt all pris, Jesus vår Frelser. Lovprisningsmøtene blir tolket både på engelsk og norsk da det er fler engelsktalende i møtene, i de vanlige møtene blir det tolket via hodetelefoner. Det er innspirerende og spennende med mennesker fra flere land og kulturer.

Eva Olsvold Sundar talte på lørdagen, innspirert som hun alltid er talte hun om han som er veien, det finnes ikke flere veier til Gud det er bare en vei og det er Jesus, det finnes ikke flere veier til vårt mål himmelen, det er bare Jesus. Vi lever i et samfunn og en menighets struktur som ofte er mer opptatt med metoder og mål, vi må være opptatt med veien det er bare det som fører oss hjem. Hun manet menigheten til å ta et oppgjør, hver enkelt må ransake seg selv og spørre om vi vandrer på den veien som er Jesus eller om vi går på ander veier eller omveier, det var mange som søkte Jesue, og som fikk oppleve, dette er veien vandre på den. Vi vil takke Eva for hennes direkte forkynnels, husk henne i dine bønner.

Leave a Reply